کوچک کردن بینی گوشتی

آیا می دانید بهترین راه برای کوچک کردن بینی گوشتی چیست در این سایت به شما بهترین روش ها را خواهیم گفت

کوچک کردن بینی گوشتی

آیا می دانید بهترین راه برای کوچک کردن بینی گوشتی چیست در این سایت به شما بهترین روش ها را خواهیم گفت

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید بخواهید بینی خود را به دست جراحان بینی بسپرید ولی باید با تمام عوارض احتمالی که ممکن است در حین عمل یا بعد از عمل پیش بیایید را بدانید


از قدیم الایام شنیده ایم هر که خربزه می خورد باید پای لرزش هم بنشیند . حالا هر کسی که بینی اش را برای زیبایی به تیغ جراحان می سپارد باید عوارض بسیار زیاد و جدی و حتی گاهی جبران ناپذیرش را به جان بخرد. دکتر محسن نراقی رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی می گوید عوارض زیبایی جراحی پلاستیک بینی بسیار متنوع است. 

  بینی زینی شکل  وی بینی زینی شکل را از نخستین عوارض دانست و گفت: این عارضه در اثر برداشتن بیش از اندازة قوز استخوانی- یا غضروفی ( در نیمة پایینی بینی)- ایجاد می‌شود. برداشتن بیش از اندازه قوز استخوانی، معمولاً به دلیل تخمین نادرست جراح در مقدار لازم برداشتن قوز حاصل می‌شود. در روز‌های نخست پس از جراحی، تورم موجود در بافت‌ها، شاید مانع از آن باشد که این عارضه به­وضوح نمایان شود.  دکتر نراقی تصریح کرد: جهت پیشگیری از این عارضه توصیه می­شود از جراح خود درخواست نکنند بینی­شان را کوچک کند. ایجاد قوس مقعر در پشت بینی، شاید نه تنها منجر به عوارض ظاهری ایجاد بینی زینی شکل و حالت مصنوعی آن شود، بلکه به دلیل ارتباط تنگاتنگ میان ظاهر و کارکرد بینی فضای تنفسی داخل بینی را نیز کم و مشکلات تنفسی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات پیشگیرانه جراحان بینی، این است که برای کم کردن بافت استخوانی پشت بینی، دقیق و حساب شده عمل کنند و قوز کاذب را از قوز حقیقی تمایز دهند. دقت در محاسبه، به تجربه و ارزیابی دقیق پیش و حین عمل بستگی دارد. در بسیاری از بینی‌ها، افتادگی نوک بینی موجب کوتاه به­نظر رسیدن جلوآمدگی انتهای بینی می‌شود.این امر می تواند قوز پشت بینی را بیش از حد واقعی، برآمده نشان دهد و این قوز کاذب در پشت بینی، جراح را به اشتباه بیندازد


بینی گوشتی چیست و چه تفاوتی با بینی استخوانی دارد؟ بینی گوشتی اصطلاحی است که مراجعه‌کنندگان به کار می‌برند و به بینی‌ای که دارای پوست قطور و بزرگی قسمت نرم بینی یعنییک سوم پایینی باشد می‌گویند...     عواملی که سبب بزرگی یک سوم پایینی بینی می‌شود عبارتند از: پوست قطور، بافت همبندی عضلانی زیاد در زیر پوست و غضروف‌های بزرگ و قطور پایینی کناری. از بین عوامل فوق آنچه شکل‌دهی بینی را بیش از همه مشکل می‌کند، پوست قطور است.

    از طرف دیگر مراجعه‌کنندگان، عبارت بینی استخوانی را هنگامی به کار می‌برند که دو سوم بالایی بینی بزرگ و دارای قوز باشد. عناصر آناتومیک که در این بزرگی نقش دارند عبارتند از استخوان‌های بینی، غضروف‌های بالایی کناری و کناره جلویی تیغه بینی. با دکتر حمید ملکان‌راد، متخصص جراحی پلاستیک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش در این باره به گفتگو نشسته‌ایم:  


بهبودی بینی گوشتی سریع‌تر است یا بینی استخوانی؟    

هنگامی که مشکل اصلی در بزرگی یا بدشکلی استخوان‌ها و غضروف‌های دو سوم فوقانی بینی و پوست نازک باشد با شکل دادن به اسکلت بینی و کشیدن پوست نازک روی آنها، می‌توان به سرعت شکل زیبای ساخته شده را آشکار کرد ولی اگر بافت نرم زیاد و به خصوص پوست قطور مشکل اصلی باشد، چون تورم ناشی از عمل، زیادتر و طولانی‌تر است برای اینکه شکل نهایی بینی معلوم شود باید بیمار و جراح صبر بیشتری داشته باشند. در افراد با پوست نازک شکل نهایی بینی در نمای نیمرخ پس از 6 ماه مشخص می‌شود ولی در نمای روبه‌رو ممکن است تا 18 ماه بینی به کوچک شدن ناشی از کاهش ورم ادامه دهد. این زمان برای پوست‌های قطور مطمئنا طولانی‌تر است.


از دست دادن پوست نوک بینی وی از دست دادن پوست نوک بینی را از تأسف بارترین عارضه‌های جراحی پلاستیک بینی دانست و تصریح کرد: بخش بالایی بینی، آسیب‌های شدید شبکة مویرگی زیرپوستی و دستکاری‌های زیاد در بافت‌های زیرپوستی نوک بینی در جهت کوچک کردن بیش از حد متعادل، علت مهم ایجاد آسیب‌های پوستی نوک بینی به حساب می آید. در موارد بسیار شدید، حتی ممکن است کل پوست نوک بینی از دست برود. برای ترمیم چنین عارضة وخیمی باید از طریق روش‌های ترمیمی، از پوست قسمت‌های دیگر صورت، مانند پوست پیشانی یا پوست چین بین لب و بینی استفاده کرد.  دکتر نراقی گفت: در صورت تشخیص دقیق، ارزیابی‌های کامل پیش از عمل، دقت در انتخاب بیماری که داوطلب جراحی پلاستیک است و انتخاب دقیق یک جراح متبحر، امکان پیش گیری از بسیاری از عوارض بالا وجود خواهد داشت.


    گاهی کسی بینی گوشتی دارد و در طراحی کامپیوتری بینی قلمی برایش تصویر می شود ولی در نهایت پس از عمل بینی اش به آن شکل درنمی آید. می توان به این طراحی های کامپیوتری اعتماد کرد؟ 

  این متاسفانه از مواردی است که دامن گیر افراد و همکاران جوان می شود چون برای جذب بیمار با ایجاد ذهنیات و تصورات غیرواقعی سطح انتظار بیمار را بالا می برند. چنین کاری حتی در صورت موفقیت آمیز بودن عمل، نارضایتی بعدی بیمار را در پی خواهد داشت.  بهترین طراحی عمل در موقع انجام عمل جراحی است که ضمن حفظ عمل طبیعی بینی شکل بینی هماهنگ با سایر اعضای چهره باشد و پیش از آن به بیمار این مورد توضیح داده شده باشد. طراحی کامپیوتری هیچ تاثیری در شیوه و نتایج طراحی زیبایی بینی ندارد و جنبه تبلیغاتی دارد

.       هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

  هزینه عمل جراحی ثابت نیست و به چند فاکتور بستگی دارد که مهم ترین آن، خواسته و توان بیمار است. اصولا در ذهن جراح منصف هزینه در اولویت نبوده و نتایج و کیفیت کار و رضایت بیمار مهم تر است. بنابراین هزینه با توجه به بیمارستان محل عمل و وضعیت بیمار تنظیم می شود. ولی اصولا اعتقاد بر این است که هیچ بیماری نباید به دلیل محدودیت اقتصادی از خدمات پزشکی محروم شود.    گردآوری و تنظیم:گروه سلامت پرشین پرشیا



آیا بهتر نیست از روش کم هزینه و بدون ریسکی را امتحان کنید؟

بهترین روش کوچک کننده بینی

  • ایران مارکت
  • ۰
  • ۰


کوچک کننده بینی

در این مقاله با تعریف بینی گوشتی و همجنین ایا امکان عمل جراحی بینی گوشتی وجود دارد اشنا می شوید»

ما باید نسبت به بینی و سلامت ان حساس باشیم چرا که اهمیت تنفس از طریق بینی و تأثیر شگرف ظاهر بینی بر روی چهرۀ فرد بیانگر این است که جراح بینی باید علاوه بر برخورداری از دانش لازمه از تجربۀ کافی نیز برخوردار باشد بینی فقط مجرایی برای عبور هوای استنشاقی نیست بلکه بینی ضمن عبور هوای استنشاقی آن را کاملاً تمیز، گرم و مرطوب می نماید و بدیهی است انسداد بینی فرد را از این امتیازات محروم می سازد.

  صورت در معرض دید ترین قسمت بدن ماست و بینی در مرکز آن واقع شده و برجسته است لذا اشکالات ساختمانی بینی برای تمام افراد بوضوح قابل رویت است.  از طرف دیگر تنفس از طریق بینی برای سلامتی ما حائز اهمیت فوق العاده ای است، بینی فقط مجرایی برای عبور هوای استنشاقی نیست بلکه بینی ضمن عبور هوای استنشاقی آن را کاملاً تمیز، گرم و مرطوب می نماید و بدیهی است انسداد بینی فرد را از این امتیازات محروم می سازد.


بینی‌های گوشتی از آن مواردی هستند که متخصص‌های زیبایی و گوش و حلق و بینی معمولا با کمی نگرانی بیشتر درموردشان نظر می‌دهند و بیشتر اوقات فقط می گویند «بهتر از قبل می‌شوی!»  البته تخصص بعضی پزشکان در زمینه بینی‌های گوشتی را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت اما با این حال خیلی از افرادی که بینی گوشتی دارند به دلیل اینکه عمل‌شان ریسکی‌تر  از بینی‌های استخوانی است ترجیح می‌دهند زیر تیغ جراحی نروند و با استفاده از لوازم آرایش در منزل بینی‌شان را تاجایی که می‌توانند قلمی جلوه دهند. در این شماره می‌خواهیم فوت و فن کوچک نشان دادن بینی‌های گوشتی را آموزش دهیم.


آیا جراحی بینی دارای عوارض خاصی نیز هست؟ بله، عوارض جراحی بینی به دو دسته تقسیم می شود یک سری عوارضی است که در عملکرد بینی به وجود می آید و مهم ترین آن همان عوارض تنفسی است. 

کوچک کردن بینی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که امروزه اکثریت مردم با آن مواجه هستند اما با روش هایی ساده می توانید بینی خود را تا حدود زیادی به فرم دلخواهتان درآورید.

بررسی ها نشان می دهند استفاده ی مداوم از عینک باعث فرم گرفتن بینی می شود و بینی را به حالت غضروفی در می آورد.

دانشمندان با بررسی 50 هزار داوطلب دریافتند کسانی که بیش از 10 ساعت در روز از عینک به چشم دارند دارای بینی های کوچکتری هستند.

همچنین تهیه عسل و روغن زیتون و ماساژ آن بر روی بینی کمک می کند تا چربی های ریز پوست بینی از بین برود و بینی تان کمی کوچکتر شود.

عینک آفتابی را در این روزهای گرم تابستان فراموش نکنید و همچنین می توانید از عینک آفتابی برای کوچکتر کردن بینی های خود استفاده کنید البته سایز عینک هم در این مسئله بسیار اهمیت دارد.

چند نکته برای اینکه بینی‌تان کوچک‌تر نشان داده شود:

- موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید زیرا هرقدر صورت کوچک‌تر نشان داده شود بزرگی بینی بیشتر به چشم می‌آید. به موهای‌تان حجم بدهید و با استفاده از کلیپس آن را پشت سر جمع کنید.

- اینکه می‌گویند برای کمتر جلوه کردن بینی باید آرایش چشم و لب‌های‌تان را بیشتر کنید کاملا اشتباه است! این کار باعث می‌شود شخصیت‌تان بد جلوه کند. کافی است برای چشم‌ها از آرایش طبیعی و سبک و برای لب‌ها از رنگ‌های دلنشین استفاده کنید. بهتر است خط لب غلیظ نداشته باشید تا توجه به سمت لب و بینی جلب نشود.

- اگر پوست‌تان چرب است و زود براق می‌شود پنکیک بیشتری روی قسمت‌های براق بزنید. می‌توانید از کاغذهای مخصوص جذب چربی صورت نیز استفاده کنید. این کاغذهای رولی را می‌توانید از لوازم آرایشی‌فروشی‌ها بخواهید. همچنین می‌توانید از محصولات شست‌وشو و کرم‌های کاهش‌دهنده برق صورت استفاده کنید. هیچ وقت روی بینی‌تان از پنکیک ها و پودرهای شاین‌دار استفاده نکنید.

- سعی کنید با استفاده از یک گردن بند یا گوشواره زیبا یا یک دستمال گردن یا یک تل سر با طراحی زیبا توجه را از روی بینی‌تان به سمت آنها جلب کنید. اگر عینک می‌زنید این بار لنزهای تماسی را امتحان کنید. ممکن است در ابتدا گذاشتن آنها سخت باشد اما بعد از یک ماه مثل آب خوردن می‌شود!



آیا می خواهید بدون هیچ درد و ریسک عوارض عمل جراحی بینی گوشتی خود را کوچک کنید؟


بهترین زوش برای کوچک کردن بینی های گوشتی در کمترین زمان
بدون نیاز به جراحی و درد و عوارض


حهت اطلاعات بیشتر روی تصویر زیر کلیک نمایید


بهترین روش کوچک کننده بینی


  • ایران مارکت